Načítavam

SEO blog

Spoznávame muchy Google Analytics – prečo nesedia počty návštev s počtom preklikov

Spoznávame muchy Google Analytics – prečo nesedia počty návštev s počtom preklikov

Google Analytics je s určitosťou najpoužívanejší nástroj na vyhodnocovanie štatistických dát webových sídiel. Lenže jeho spôsob spracovania niektorých najzákladnejších metrík je poriadne „vypečený“. Stačí napríklad, keď si porovnáte počet preklikov v Google Adwords a porovnáte ho s počtom návštev z kampaní v Google Analytics. Dopredu sa stavím, že nebudú zhodné. Prečo...

Ako zistiť, či je webové sídlo penalizované?

Ako zistiť, či je webové sídlo penalizované?

Všimli ste si náhly pokles organickej návštevnosti z Google alebo ste v priebehu krátkeho času stratili veľký počet pozícií vo výsledkoch vyhľadávania? V takom prípade je možné, že vaše sídlo dostalo postih od Google, alebo je v horšom prípade úplne banované. V článku uvádzame zaručené spôsoby ako penalizáciu potvrdiť, alebo vyvrátiť.

Tipy ako navrhnúť SEO friendly štruktúru sídla

Tipy ako navrhnúť SEO friendly štruktúru sídla
Navrhnúť štruktúru sídla, tak aby vyhovovala UX (User Experience) štandardom a súčasne podporovala SEO, je jedna z náročnejších úloh, pred ktorými môžete stáť. Investovať do jej návrhu mnoho času sa ale jednoznačne vypláca. V tomto článku si povieme ako by mala správna štruktúra vyzerať, ako k nej dospieť a akým najčastejším nedostatkom sa treba vyhnúť.

Google priznáva, že konkurent vám vie uškodiť negatívnym linkbuildingom

Google priznáva, že konkurent vám vie uškodiť negatívnym linkbuildingom
To čo sa už dlho potichu šepkalo je oficiálne potvrdené. Konkurent dokáže negatívne ovplyvniť pozície v Google iného konkurenta negatívnym link-buildingom. Google to zohľadnil aj vo svojich guidelines.

Efektivita optimalizácie na long tail frázy

Efektivita optimalizácie na long tail frázy
Už ste si kládli otázku, či existuje vzťah medzi konverzným pomerom a dĺžkou frázy, ktorú vaši návštevníci zadávajú do Google? V našom článku sme si pripravili porovnanie komerčnej efektivity long tail fráz (teda viac slovných vyhľadávaní) a všeobecných fráz. Výsledok: Long tail s prehľadom vyhráva! Prečítajte si viac

UTM parametre a duplicitný obsah

UTM parametre a duplicitný obsah

Môže používanie parametrov utm_campaign, utm_source, utm_medium a ďalších spôsobovať vznik a indexáciu duplicitného obsahu? Ak áno, tak ako sa tomu dá rozumne zabrániť? Odpovede nájdete v našom článku.

Prečo mi AdWords a Analytics ukazujú iné výsledky v počte konverzií kampaní?

Prečo mi AdWords a Analytics ukazujú iné výsledky v počte konverzií kampaní?

Otázka, ktorú si asi kladie viacero analytikov a marketérov, ale aj majiteľov e-shopov, ktorí AdWords používajú. Ak chcete krátku a jednoduchú odpoveď, tu je: Google AdWords aj Google Analytics trackujú mierne odlišné dáta mierne odlišným spôsobom. Ak vás táto odpoveď neuspokojila, pokračujte v čítaní.

Využitie udalostí (eventov) v Google Analytics

Využitie udalostí (eventov) v Google Analytics

Eventy (alebo udalosti) v Google Analytics majú podobný účel ako majú ciele (Goals). Môžete vďaka nim zaznamenávať dôležité užívateľské akcie. Napríklad stiahnutie produktového dokumentu, prehratie konkrétneho videa, alebo akúkoľvek inú akciu, ktorú užívateľ môže vykonať.

Úvod do budovania spätných odkazov - základné tipy a triky

Úvod do budovania spätných odkazov - základné tipy a triky

Predstavte si svet, v ktorom by neexistovali vyhľadávače. Užívatelia by pravdepodobne na internete hľadali stránky po pamäti alebo by váš web navštevovali cez odkazy z iných stránok. Preto sa aj fulltextové vyhľadávače snažia umiesťňovať na prvé pozície webstránky, ktoré by mali najväčšiu návštevnosť vo svete bez vyhľadávačov. Takéto weby by boli populárne vďaka kvalite...

Základné chyby pri budovaní SEO sídla

Základné chyby pri budovaní SEO sídla

Pri budovaní optimalizácie pre vyhľadávače existuje niekoľko chýb, na ktoré by ste si mali dávať pozor. Ešte stále robí veľa ľudí pri optimalizácii základné chyby, ktorích by ste sa mali vyvarovať (a to aj napriek množstvu informácií o SEO, ktoré sú online). Často sú tieto chyby robené v snahe dosiahnuť lepšie pozície v Googli za akúkoľvek cenu a niektoré chyby sú...

123
Zaregistrujte sa a získajte ešte viac!

Bezplatnou registráciou získate možnosť kedykoľvek sa vrátiť k predchádzajúcim analýzam a porovnať ich s novými výsledkami.

Naviac získate možnosť porovnávať kvalitu SEO optimalizácie vášho sídla s ktorýmkoľvek z vašich konkurentov.

Registrovať sa