Načítavam

SEO blog - kategória Webová analytika

Spoznávame muchy Google Analytics – prečo nesedia počty návštev s počtom preklikov

Spoznávame muchy Google Analytics – prečo nesedia počty návštev s počtom preklikov

Google Analytics je s určitosťou najpoužívanejší nástroj na vyhodnocovanie štatistických dát webových sídiel. Lenže jeho spôsob spracovania niektorých najzákladnejších metrík je poriadne „vypečený“. Stačí napríklad, keď si porovnáte počet preklikov v Google Adwords a porovnáte ho s počtom návštev z kampaní v Google Analytics. Dopredu sa stavím, že nebudú zhodné. Prečo...

Prečo mi AdWords a Analytics ukazujú iné výsledky v počte konverzií kampaní?

Prečo mi AdWords a Analytics ukazujú iné výsledky v počte konverzií kampaní?

Otázka, ktorú si asi kladie viacero analytikov a marketérov, ale aj majiteľov e-shopov, ktorí AdWords používajú. Ak chcete krátku a jednoduchú odpoveď, tu je: Google AdWords aj Google Analytics trackujú mierne odlišné dáta mierne odlišným spôsobom. Ak vás táto odpoveď neuspokojila, pokračujte v čítaní.

Využitie udalostí (eventov) v Google Analytics

Využitie udalostí (eventov) v Google Analytics

Eventy (alebo udalosti) v Google Analytics majú podobný účel ako majú ciele (Goals). Môžete vďaka nim zaznamenávať dôležité užívateľské akcie. Napríklad stiahnutie produktového dokumentu, prehratie konkrétneho videa, alebo akúkoľvek inú akciu, ktorú užívateľ môže vykonať.

Zaregistrujte sa a získajte ešte viac!

Bezplatnou registráciou získate možnosť kedykoľvek sa vrátiť k predchádzajúcim analýzam a porovnať ich s novými výsledkami.

Naviac získate možnosť porovnávať kvalitu SEO optimalizácie vášho sídla s ktorýmkoľvek z vašich konkurentov.

Registrovať sa